KT UNICOS ekonomický software Vario, Klatovy : NÁKUP

Kontakty

KT UNICOS s.r.o.
Vídeňská 841
339 01 Klatovy 

Ústředna:
376 331 611

Prodejna IT:
376 331 620

info@unicos-kt.cz

Podrobné kontakty…

Altus Vario Solution partner
Chci schůzku - Vario - Unicos Chci ePrezentaci - Vario - Unicos Chci Demo CD - Vario - Unicos Helpdesk - Vario - Unicos Infolinka - Vario - Unicos Vzdálená podpora - Vario - Unicos Aktualizace - Vario

Nákup

Systém Altus Vario Vám nabízí propracovaný systém nákupu zboží, který je automatizovaný prostřednictvím nákupních strategií. Modul je provázaný s modulem Zákazníci, resp. s řízením vztahů se zákazníky, jejichž požadavky nebudou díky Variu opomenuty.

 

Agenda PŘIJATÉ DOKLADY (FAKTURY)

Základním předpokladem pro správné vyúčtování dokladů je jejich přehlednost. V této agendě je každý přijatý doklad řádně evidován a kdykoliv k dispozici pro zaúčtování, kontrolu a další operace. Tato agenda má návaznost na Sklad a Objednané zboží. Přehledně a jednoduše zde zpracujete podklady pro Intrastat a další povinné výkaznictví. Evidovat můžete faktury, dobropisy, zálohové faktury, ostatní daňové a nedaňové doklady.

Mezi základní vlastnosti agendy patří:

  • možnost přímého naskladnění položek z faktury, přímé zařazení majetku
  • spojením s agendou Banka umožňuje vystavení platebního příkazu
  • možnost kalkulace dodatečných nákladů na pořízení zboží
  • kontrola proti duplicitnímu vystavení platebního příkazu
  • obchodní podmínky a kontaktní údaje je možné nastavit u každého dodavatele
  • textové předkontace
  • pomoc s výpočtem kursových rozdílů součinností s agendou Kursovní lístek
  • evidence cestovních dokladů
  • jednoduché uhrazení pomocí platebního příkazu nebo hotovostí
  • zápočty - uhrazení proti pohledávce
  • možnost vystavení zahraniční faktury
  • importování elektronických faktur ISDOC

 

Agenda OBJEDNÁVKY

Tato agenda přestavuje důležitou součást při procesu zásobování. Pomocí ní můžete sledovat aktuální stav každé Vaší objednané položky od dodavatele, u kterých je také možné evidovat předpokládaný termín dodání. To Vám usnadní plánování zakázek a umožní podávat informace zákazníkům ohledně stavu dodávek. Tato agenda Vám může rovněž ušetřit čas díky možnosti vystavení příjmového dokladu přímo na základě objednávky. Pokud dojde k příjmu zboží od dodavatele, Vario vyhledá příslušné objednávky a změní stav u příslušných položek a jejich množství na "dodáno".

 

© KT UNICOS s.r.o | Webdesign: ŠumavaNet.CZ