KT UNICOS ekonomický software Vario, Klatovy : PRODEJ

Kontakty

KT UNICOS s.r.o.
Vídeňská 841
339 01 Klatovy 

Ústředna:
376 331 611

Prodejna IT:
376 331 620

info@unicos-kt.cz

Podrobné kontakty…

Altus Vario Solution partner
Chci schůzku - Vario - Unicos Chci ePrezentaci - Vario - Unicos Chci Demo CD - Vario - Unicos Helpdesk - Vario - Unicos Infolinka - Vario - Unicos Vzdálená podpora - Vario - Unicos Aktualizace - Vario

Prodej

Modul Prodej je klíčový nástroj pro každou společnost. Poskytuje propracovanou podporu prodeje Vašich výrobků a služeb. S návazností na modul Zákazníci je zajištěno, že jejich požadavky nebudou opomenuty. Modul Prodej je rovněž možné provázat s Vaším internetovým obchodem. V tomto modulu můžete pohodlně vytvořit katalog Vašich produktů či služeb, zapsat do něj veškeré potřebné informace včetně parametrů či variant produktů, vytvářet různé ceníky či nákupní strategie pro maloobchod i velkoobchod.

 

Agenda VYDANÉ DOKLADY (FAKTURY)

Pomocí této agendy je možné vystavovat a evidovat nejen faktury, ale i ostatní podobné doklady jako jsou zálohové faktury, dobropisy či daňové doklady o přijetí platby. Agenda je propojena s modulem Zákazníci a navazuje na objednávky zákazníků a sklady. Umožňuje elektronické odesílání dokladů v různých formátech PDF, ISDOC, EDI a spolupracuje s internetovými rejstříky plátců daní a dlužníků. Je také možné si zvolit vlastní způsob fakturace obchodních případů.

Mezi základní vlastnosti této agendy patří:

  • možnost rozdělení dokladů do různých knih
  • možnost generování více číselných řad
  • rychlé a snadné vložení loga na fakturu
  • automatické doplnění smluvních cenových a platebních podmínek pro odběratele
  • zadávat položky pomocí agendy Katalog
  • definování cen pomocí ceníků a slev
  • možnost vytvořit fakturu z více dokladů (výdejek a zakázek)
  • podpora cizí měny díky propojení s agendou Kursovní lístek
  • možnost vystavení faktury v cizím jazyce (předdefinované anglické a německé)
  • načtení informací o odběrateli z internetových rejstříků
  • možnost faktury s Reverse Charge
  • možnost slovní předkontace pro usnadnění přípravy podkladů pro účetnictví
  • upomínkové funkce, rozlišení dle důležitosti
  • nástroje pro řízení pohledávek
  • kontrolní funkce upozorňující na případný dluh, nízký rabat, nedostatečné množství na skladě či spolehlivosti plátce DPH
  • vystavení faktury ad hoc, objednávek přijatých od zákazníka nebo na základě výdejek ze Skladu
  • a další

     

Agenda ZAKÁZKY

Tato agenda představuje nástroj pro řízení nabídek a objednávek. Provázaností s agendami Zákazník a Sklad máte k dispozici veškeré údaje a informace o obchodních partnerech, cenách či slevových akcích. Pomocí této agendy můžete spravovat a evidovat veškeré poptávky a nabídky, přijaté a odeslané objednávky, u nichž je možno sledovat jejich průběžný stav. Díky možnosti zadání priority u rezervací je možné upřednostnit důležité zákazníky v rezervační řadě. V případě propojení s webovým obchodem putují objednávky a rezervace přímo do systému.

Mezi základní vlastnosti této agendy patří:

  • možnost zvolení objednávací strategie, např. na základě dodacích lhůt nebo cen
  • jednoduché vystavení zakázky na základě Vaší nabídky zákazníkovi
  • nástroje pro automatické plnění zakázek
  • možnost částečného dodání zboží nebo podmíněné dodáním všeho najednou
  • rychlé vystavení dokladů pro prodej
  • provázanost s e-shopem
  • možnost evidence hodin k zakázce
  • reporting výnosů a nákladů zakázek
  • možnost plánovat termíny dodávek
  • elektronická komunikace
  • jazykové alternativy tiskových výstupů, jejich export do MS Excel, MS Word ve formě grafů, tabulek, kontingenčních tabulek
  • sledování postupu vyřizování objednávek
  • a další
© KT UNICOS s.r.o | Webdesign: ŠumavaNet.CZ